Najlepsze fragmenty z „Zapomnij Mi” Sarsy

Mam 23 takie lata
Że to co mi lata to mi lata

23 takie lata


Zaczynam brudzić życiem się
Patrz zaczynam brudzić życiem się
Patrz zaczynam, czasami brzydzę się

23 takie lata


Choć w miejscu stoi każda z naszych gwiazd
Nie widzę nic
Gubię twój ślad
Słabości więcej niż siły mam
Do ciebie

Dogonię nas


And I brown eyes, she’s more like dark blue jeans
She feels like she is in hell
Your favourite perfume mouth
She said hey, let’s have some fun
We could get higher than anyone
She feels like she is in hell
Your favourite perfumed milf

Brown eyes


She’s not me
No, you cannot get higher than we used to be

Brown eyes

 

Jedna myśl na temat “Najlepsze fragmenty z „Zapomnij Mi” Sarsy

Skomentuj

