Aurea mediocratis

Odważnie wkroczyłem w świata kręte ścieżki

Nie bojąc się smug czarnego dymu jakim jest ból

Trzykroć odważnie, lecz nierozważnie

Zamknąłem powieści nurt

 

Bezodwaga mnie zgubiła lecz odwaga jej kuzynką

Bo rozwagi brakowało według zdań wysokich głów

Ja nie chciałem poddać się zasadom

Zasady to legalna śmierć

 

Nie cierpię z powodu mej suchej duszy

Nie przekwitłem by uschnąć na pustyni snów

Jestem krwistym renesansem

Mych dróg utartych odwagą

9 myśli na temat “Aurea mediocratis

Skomentuj

